UITDAGING
Webgrade kreeg de uitdaging voorgelegd om de omnichannel aanpak van Auping te versterken. Auping streeft ernaar om klanten uitmuntend te bedienen, zowel online als offline. Het was onze taak om de synergie tussen de Auping Plaza winkels en de webshop te optimaliseren. Dit betekende het verhogen van de winkelbezoeken en tegelijkertijd de online consument bewust maken van de toegevoegde waarde van persoonlijk slaapadvies in de winkels. Ons doel: een naadloze integratie van digitale touchpoints met de authentieke winkelervaring, zodat elke klant het perfecte Auping product vindt, waar dan ook.

DYNAMISCHE ADVERTENTIES
Voor Auping hebben we gekozen voor een geavanceerde aanpak met dynamische advertenties om de lage doorklikpercentages die vaak voorkomen bij banner campagnes voor nieuwe doelgroepen aan te pakken. Deze advertenties zijn dynamisch afgestemd op de interesses van de doelgroep en verbeteren continu in prestaties gedurende de looptijd van de campagne. Door het gebruik van direct herkenbare foto’s van de Auping Plaza filialen hebben we niet alleen de aandacht getrokken, maar ook significant hogere doorklikpercentages behaald in diverse doelgroepcampagnes.
