UITDAGING
Toen Nutricia ons benaderde, stonden ze voor een SEO-uitdaging van formaat. Dit kwam in het proces van het ontwikkelen van een nieuwe website met meer focus. Ze zochten een ervaren SEO-bureau om de migratie van bestaande content en posities in Google te waarborgen, terwijl er een nieuwe SEO- en paginastructuur moest worden gemaakt die voldoet aan alle technische eisen van Google. Daarnaast had Nutricia behoefte aan ondersteuning bij het ontwerpen van branding-elementen en advertentiemateriaal voor hun producten, geschikt voor wereldwijd gebruik. Het doel: de online aanwezigheid versterken en meer organisch verkeer uit Google genereren.
RESULTAAT
STIJGING ORGANISCHE BEZOEKERS
49%
DALING BOUNCEPERCENTAGE
19%
WEBSITE

BRANDING EN UX DESIGN
In aanvulling op de zoekmachineoptimalisatie hebben we Nutricia ondersteund in verschillende UX-designtrajecten. Dit omvatte het ontwerpen van aantrekkelijk advertentiemateriaal voor de nieuwe webshop en de Fortimel-productlijn, evenals het creëren van levendige infographics die het gebruik van Nutricia-producten voor zowel patiënten als (para-)medisch professionals verhelderen.
