UITDAGING
Familiebedrijf Upstairs, bekend als marktleider in traprenovatie, wilde de doe-het-zelf markt betreden met hun nieuwe merk Stairmaker. Onze uitdaging was veelzijdig: De ontwikkeling van een onderscheidende branding en beeldstrategie. Daarnaast een een moderne, op maat gemaakte webshop waar klanten eenvoudig een nieuwe trap kunnen configureren en bestellen. Tot slot moet het nieuwe merk gelanceerd worden met een marketingstrategie die precies de juiste doelgroep aanspreekt.




HIGH-END PRODUCTFOTOGRAFIE
Voor Stairmaker hebben we een visuele strategie ontwikkeld die zowel high-end fotografie als video omvat, waardoor we het proces van traprenovatie van begin tot eind uitleggen. We hebben de focus gelegd op de hoge kwaliteit en esthetische waarde van de trappen. Daarnaast biedt video duidelijke inzichten in het renovatieproces, wat klanten helpt om de transformatie van hun eigen trap te visualiseren en hen vertrouwen geeft in het merk. Het beeldmateriaal is breed ingezet en komt terug in online advertenties, organische marketing uitingen en op de website.






MAATWERK PRODUCT CONFIGURATOR
Voor Stairmaker is een op maat gemaakte shop met een geavanceerde configurator gecreëerd. Klanten kunnen nu voor elk type huis de ideale trap ontwerpen en onmiddellijk bestellen. De prijzen in de webshop passen zich dynamisch aan de keuzes in de configurator aan, wat zorgt voor een unieke en gepersonaliseerde ervaring. Dankzij slimme koppelingen met Stairmaker’s systemen zijn alle belangrijke gegevens, zoals bestellingen en klantinformatie, efficiënt georganiseerd. Operationele efficiëntie én een unieke klantbeleving.
